Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Hanna - 19 maj 2013 18:17

Ah!! Jag vet att jag inte har bloggat på typ åratal, men det är faktiskt inte bara mitt fel. Vi har nämligen haft galet mycket skoluppgifter på senaste tiden och då har jag sagt till mig själv att jag inte borde blogga förens jag inte har något med skolan som måste lämnas in och det hände inte förens i fredags men då kändes det så konstigt och ovant så jag förstod inte vad jag skulle göra :P Så mystiskt att vara ledig liksom. Igår tog jag det ganska lugnt, umgicks med Jonatan och på kvällen var vi på grillkväll i en park med några från klassen och vänners vänner, vilket var väldigt trevligt. Så skönt att vara ute och träffa lite folk :)  

Idag vaknade jag av att det knackade på dörren, det var vår hyresvärd och någon som ville se på lägenheten för han kommer tydligen att flytta in där när vi flyttar ut, men de sa att de skulle komma tillbaks på eftermiddagen. Så då ägnade jag förmiddagen åt att städa, kändes som att det behövdes. Fats sen när han kom tillbaka så tittade han bara på hur stort det var och sen så gick han igen... Jaja, nu är det fint här i alla fall :) 


       

Vi körde kubb och jag var faktiskt ganska duktig, fick ner flera stycken kubbar! Jag och Jonatan körde par-tävling mot Philippa och Teddy och vi vann, kan ju erkänna att det var mycket på grund av mig ;) Haha, nädå Jonatan hjälpte till han med :)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards