Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:45

Nu kommer svarat på frågan ni gått och grubblat på hela dagen, gick det bra på religionsprovet? Och svaret är ja, hyffsat i alla fall. Brandlarmet gick mitt i allt så det var lite... annorlunda. Och så var det ett annorlunda prov på ett annat sätt, det var nämligen väldigt öppna diskussionsfrågor där det var viktigt med struktur, man skulle ha ett bra innehåll och ett bra avslut för att nå det högsta betyget och tja, vi  får väl se hur det gick... 

Sen på naturkunskapen disskuterade vi genteknik och pratade om mutationer, jag vet inte hur intressant det är för er att veta men det kan kanske vara bra för mig att veta vad jag har lärt mig... ;) Det är i alla fall intressant :) 

Och det var slutet på den skoldagen! Vi åt lunch också i och för sig, de delade ut fruktsallad i matsalen så det var najs, fast jag vet inte varför. De hade även tända ljus... Kanske är mattanterna glada över att de slipper oss nästa vecka? 


Annars så har det inte hänt så mycket idag, jag kom hem och sov ett tag... Det har varit så grått och mörkt idag och så har det regnat och då blir man lite sömnig :P Det sägs att första snön har kommit på flera ställen i landet, men jag hoppas att den i sura i alla fall väntar tills imorgonkväll. 

Sen åkte jag hem till Jonatan (i regnet) och när jag kom hit så låg han och sov på soffan den latmasken, hehe... ;) Jag hade med mig vindruvor men de försvann på två röda, jag fick kämpa för att få några. Nu vet jag i alla fall att han tycker om det :) 


Jag kanske inte hinner skriva något imorgon men det får ni leva med. Har ni tur så lägger jag upp något från mobilen ;) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards