Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Hanna - 26 januari 2013 18:45

Åh vilken seg dag! Jag känner mig så off, jag drömde imorse att jag mådde dåligt men inte vaknade jag utan jag fortsatte att plåga mig själv med att försöka lista ut vad det var... inte förens jag vaknade vid nio kunde jag gå upp och ta en tablett så att det efter en dryg halvtimme försvann... Ah, ibland kan det vara väldigt störande med drömmar... Gick tillbaka till sängen efter det och insåg att det här skulle bli en inomhusdag, inte mig emot. Jag läste halva förmiddagen och pratade med mamma, min söta rumskompis kom in och frågade om jag ville ha varm choklad (vilket jag ville) och sen ägnade jag eftermiddagen åt att se på Game of thrones. Känner mig inte så produktiv men såna här dagar behövs också. Ikväll är jag ensam hemma och tänkte se på The big C som finns på svtplay och sen kanske jag lyssnar på musik och tar det ännu mera lugnt. Om det är möjligt.



Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards