Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna - 12 mars 2013 11:59

Av Hanna - 7 mars 2013 19:03

Simon visade den här videon på lunchen idag, och den är bara så... kul :D Hoppas att ni också uppskattar den :)


Av Hanna - 7 mars 2013 17:45

Imorse på idrotten hade vi brottning, Philippa höll i lektionen och gjorde det jättebra. Vi hann lära oss tre kast, dykning, kvarnen och nacksving. Det var riktigt roligt, men lite läskigt ;) Men alla klarade det och var duktiga :D Vi körde nå småmatcher på slutet (kommer inte ihåg vad det hette!). Jag körde mot Emma och Linnea. Emma och jag vann varsin gång, Linnea och jag drog över tiden på den ena men hade vi inte gjort det så hade jag vunnit :) Det var den svåraste matchen, vi var lika starka och ingen ville ge sig :P 


Sen på eftermiddagen läste vi igenom alla i klassens manus och röstade fram åtta stycken som vi tyckte var bäst. De åtta blev  bland annat mitt (!!), Philippas, Jonatans och Linneas. De åtta ska nu skickas till en före detta elev på filmgymnasiet som nu är manusförfattare, han har bland annat skrivit manuset till hypnotisören, och han ska sen välja ut tre av manusen och skriva kommentarer till dem och säga vad som kan göras bättre. Hade varit jättekul om han valde mitt... :D 


De här fina snödropparna står utanför A7 och är så fina... Nu känns det verkligen som att det är vår :) 



Av Hanna - 5 mars 2013 16:15

Det här är resultatet av dagens ljudläggningsarbete :) Allt ljud är sånt som vi har lagt dit själva, jag gjorde den här tillsammans med Jacqueline som är riktigt duktig :)


 



 

Av Hanna - 1 mars 2013 11:56

Försöker vara duktig och skriva på mitt manus som ska vara klart nästa vecka, men Zigge gör allt för att jag inte ska lyckas... Han försökte äta upp datorn för en stund sen men nu kör han med stora valpögontaktiken istället. Och det fungerar. En promenad nu och skriva sen? Låter inte helt fel.

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards