Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Hanna - 26 mars 2013 23:15

Mamma väckte mig imorse och när jag kom upp för trappen fanns det nybakat bröd, mums! Tänk vad skönt det är att ha en mamma i närheten :) Till det blev det en stor kopp te och mys i soffan, bästa rassån på länge?

 


Sen åkte jag och mamma in till Hallsta och gick på Åsby, vilket alltid är lika mysigt. Jag har varit där så himla mycket men det blir aldrig tråkigt. Man har ju oftast med sig halva familjen så det kanske har nått med det att göra också ;) 


På eftermiddagen blev jag inkallad till Västerås av Markus, som jag inte träffat sen kvällen innan jag flyttade till Gotland, vilket är jättekonstigt. Idag träffades vi i alla fall och det var så himla skönt. Han är så lätt att prata med och är kul och förstår mig :) Skönt att prata med någon som man kännt hur länge som helst och som känner samma människor som mig. Sen träffade vi på Amanda, som jag knappt kände igen först så jag trodde inte att det var mig hon pratade med först :P Kul att se henne i alla fall :) 

Senare på bussen hem stötte vi även på Daniella som jag inte heller har träffat på länge, i somras senast tror jag... :P 


På kvällen såg jag på The following som går på fyran, det är bara jag som ser på det hemma så det var lite jobbigt när det blev jättespännande och man inte hade någon att dela det med, men pappa fick höra lite av det. 


Sen fastnade jag uppe i soffan för mamma och pappa ville prata med mig så vi urades om att berätta saker :P Jag berättade om, och sjöng, en sång som Molly sjöng när hon var liten, pappa berättade om indiern på sitt jobb (Paterick, what to do?) och mamma berättade om den nya filmen de ser på hennes jobb :) Mysigt :D 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards