Alla inlägg den 10 april 2013

Av Hanna - 10 april 2013 18:37

Hade sovmorgon till tio idag, men vaknade tio i åtta ock kände att jag skulle kunna gå upp. Men så är jag ganska duktig på att somna om också så så blev det inte ;) Det är ganska skönt att få sova länge men nu när det ändå är ljust ute så gör det inte så mycket att behöva gå upp tidigare, det är värre när det är mörkt. 


Vi fick reda på en kul grej idag på klassforumet, alla de manusen som är inskickade till Paolo kommer att få kommentarer och så kommer han att rangordna dem utifrån vilket han tycker är bäst. Så även om ens manus inte blir valt så får man ändå kommentarer vilket känns skönt :) 


En annan manusgrej som har hänt är att ett av mina gamla manus antagligen ska filmatiseras av en västeråsare :) Det är mitt manus från förra året som handlar om en man och en hund, om det låter bekant..? Jag kan ha nämnt det, men kanske inte :P Det ska i alla fall bli väldigt kul :)

Stackars de som ska spela in med en hund, det kan inte vara det lättaste... Men de kanske är bra med en utmaning ;)

 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards