Alla inlägg den 4 december 2013

Av Hanna - 4 december 2013 18:00

Det staffan ville att vår novellfilmsgrupp skulle veta är att vår film Blinddate kommer att visas på julavslutningen för Elfrida Andréegymnasiet! Kul med större publik :)

Imorse fick vi välja om tvrollerna och då skrev jag upp Bildproducent och Scripta och fick Scripta :) Det är alltså jag som måste ha koll på alla tider under livesändningen och Martin tyckte att den rollen skulle passa mig så det känns bra :) i förproduktionen är vi en redaktion som tar besluten och där är jag biträdande chef så det känns bra :)

Vi gick igenom programidén idag och kom fram till att det ska bli en nyhetssändning, spännande va? Mer än så får ni inte veta ;)

Efter skolan gick ungefär halva klassen och Emma runt på öster och kollade efter julklappar :) Vi var även på ett fik som Mimmi rekomenderade, det var jättemysigt och ganska billigt så vi lär nog gå dit fler gånger :)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards