Alla inlägg den 3 december 2013

Av Hanna - 3 december 2013 22:32

Uärk... Jag har mått så dåligt idag, är förkyld, har ont i halsen, näsan (?) och huvet plus att jag har haft en sån konstig värk i nacken, nu på kvällen har det utvecklats till en redig nackspärr... Uscha. Jag mår sällan dåligt men idag var väl en sån dag... Enda anledningen till att jag inte gick hem idag från skolan var för att vi är på A7 och det kan man inte missa :) På förmiddagen såg vi igenom våra novellfilmer, ja ni, de är klara! De läggs upp på hemsidan den här veckan :) Efter lunchen städade vi ett tag och sen började vi med Tv-produktionen! Vi kom fram till vad vi vill göra för nått, ungefär, och sen fick vi skriva upp vilka roller vi vill ha, imorgon får vi veta vad vi blir :) När vi hade slutat kom min lärare Martin fram till mig och frågade varför jag inte valt mer krävande roller, tydligen tycker han att jag har bra koll på saker så jag ska försöka byta imorgon :) Staffan kom också fram till mig efter att vi slutat, det var lite skumt för han pekade bara på mig och sa "du...", jag har ingen aning om vad han menade för han vägrade säga mer än att det hade med min novellfilmsgrupp att göra och att det inte var något negativt, när jag frågade om det var positivt sa han att det beror på hur man ser det... Tja vi får väl se imorgon vad han menade med det :P

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards