Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Andra Advent

Av Hanna - 7 december 2014 08:46

Halloj! Jag gick upp klockan åtta imorse, skulle egentligen behövt gå upp vid sju för jag och Elin försöker ställa om dygnet lite så att vi lägger oss tidigare och kan gå upp tidigare, men tja det har väl inte varit så lyckat den här helgen :P men ikväll somnar jag nog tidigare för idag ska vi både åka skidor och jobba! Så imorgon ska jag nog kunna ha sovit klart till klockan sju. Det är idag jobbet drar igång på riktigt, från och med nu jobbar vi enligt schema och när vi inte har fasta timmar ska vi försöka städa så mycket hytter det går! Och resten av tiden ska vi åka skidor såklart!

Idag är det ju andra advent också och då känns det extra mysigt att få vara här där det verkligen är vinter och mycket snö! Just nu sitter jag i korridoren där internet är bäst och tittar ut över Trysil och bergen och alla snötäckta träd. Det snöar också så det är väldigt mysigt. Snart ska jag gå in till oss igen och ta en kopp te medan jag väntar på att Elin ska vakna... Sen blir det backen!

Så här såg det ut i backen igår, hoppas att det blir lika fint idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 10 maj 2015 10:28


Dagarna går så fort här och det ska alltid göras något så jag har knappt tid att skriva ner allt, men jag tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite om vad vi har gjort de senaste dagarna. I fredags så jobbade vi här i stugan, jag och Mange skruv...

Av Hanna - 7 maj 2015 22:45


Idag har varit en klassisk semesterdag, dagen började med frukost med sjöutsikt (från matplatsen inomhus) sedan tog jag en löprunda i regnet,det är tur att naturen är så vacker här annars hade det varit för trisst. Det gick inte så snabbt men det ble...

Av Hanna - 6 maj 2015 14:17

I början av vår Norgeperiod frågade Csenge, en ungersk tjej som bodde i vår korridor, om hon fick ta kort på mig och Elin och jag sa ja. Csenge fotograferar mycket och har utställningar ibland och vill helst kunna leva på det när hon blir äldre, så j...

Av Hanna - 6 maj 2015 10:01


Sitter på ett tåg just nu för jag är påväg ner till Halmstad och sommarstugan i närheten. Ska vara där tillsammans med min morbror och kusin, och antagligen mormor på helgen, och ha semester och träningsläger. Jag kom hem från Norge för en vecka sen ...

Av Hanna - 11 mars 2015 08:52

Det häde ju en till stor sak förra våren, det var ju nämligen så att min yngre morbror gifte sig! Det skedde i Göteborg den 10:e maj förra året och vi åkte ner dit på morgonen samma dag. Väl framme checkade vi in på vårat hotell och bytte om och fixa...

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards